A VIDÉKI SZÍNHÁZAK FESZTIVÁLJÁNAK ELŐADÁSAIRA KEDVEZMÉNYES JEGY- ÉS BÉRLETÁRAKKAL VÁRJUK AZ ÉRDEKLŐDŐKET A THÁLIA SZÍNHÁZ JEGYÉRTÉKESÍTŐ PONTJAIN! NAGYSZÍNPADI ELŐADÁSOK 1200 FT, 1500 FT, 1800 FT; STÚDIÓ-ELŐADÁSOK 1500 FT; FESZTIVÁLBÉRLET - 3 SZABADON VÁLASZTOTT ELŐADÁS 3600 FT
Évadzáró társulati ülés 2015/2016
2016. június 16.
Június 13-án, hétfő délelőtt tartottuk évadzáró társulati ülésünket. Bereményi Géza ügyvezető igazgató köszöntötte a dolgozókat, Csányi Sándor művészeti vezető értékelte az évadot, és Hamvai Kornél művészeti vezetővel közösen hivatalosan is bejelentette a következő évad produkcióit. Az eseményen átadtuk a Thália Színház két saját alapítású vándordíját is, melyet a színház művészei és dolgozói az évad legkiemelkedőbb személyiségeinek ítélnek oda. A szavazatok alapján idén Az évad színművészének járó elismerést Schell Judit kapta, A színházi háttér legjobbjának járó díjat pedig Di Sandri Lorenzo színpadmester vehette át. A díjakat Csányi Sándor adta át.
Ismét a Vidéki Színházak Fesztiváljával indítjuk az új évadot
2016. június 6.

Színházunk 2016. szeptember 5-11. között rendezi hagyományos évadnyitó eseményét, a Vidéki Színházak Fesztiválját. 7 nap alatt 9 előadás várja majd a színházkedvelő közönséget. 

A program 5-én hétfőn a Szolnoki Szigligeti Színház Hello, Dolly! című musical klasszikusával kezdődik. A világhírű művet ezúttal Szente Vajk álmodta színpadra, főszerepekben Kertész Marcella és Szolnoki Tibor. Az Arizona Stúdióban Molière népszerű komédiája, a Tartuffe látható, a tatabányai Jászai Mari Színház előadását Szikszai Rémusz rendezte, főszerepben Crespo Rodrigo. 

A férfiagy századszor, két év elteltével is közönségsiker
2016. május 25.
Századik alkalommal vitte színre kedden a Thália Színház A férfiagy – avagy nincs itt valami ellentmondás? című darabot. A Robert Dubac művéből készült előadást 2013. október 12-én mutatta be a színház, szereplője Csányi Sándor, rendezője pedig Szirtes Tamás. A stand-up comedy műfajához hasonló vígjáték egyszemélyes darab, melynek főhőse Sanyi, a hímsoviniszta férfi, akit elhagyott a menyasszonya. Sanyi két hét gondolkodási időt kapott arra, hogy rájöhessen, mi volt szakításuk oka, és megfejthesse az örök kérdést: „Mit akar a nő?” A választ kutatva a férfi-nő ellentét dilemmáit boncolgatja, és felidézi eddigi, nőkkel kapcsolatos emlékeit és tapasztalatait. 
Francia bohózat, vizuális tánc- és színházi fantázia, romantikus és  klasszikus vígjátékok a 2016/17-es évadban
2016. május 12.

A következő színházi évad nagyszínpadi bemutatóinak sorát Francis Veber: Bérgyilkos a barátom című darabjával nyitjuk október 8-án. A francia bohózatszerző (Balfácán vacsorára, Magas szőke férfi felemás cipőben) halálosan mulatságos és képtelenül érzelmes darabja igazi világsiker, többször megfilmesítették, jelenleg is játsszák a londoni West Enden. A produkció rendezője Vida Péter, aki most kap először lehetőséget nagyszínpadi rendezésre. Az előadás szereplői: Nagy Viktor, Tamási Zoltán, Szabó Győző, Gubás Gabi, Bánovits Vivianne, Hajmási Dávid és Mózes András

Különleges, hazai színházban még nem látott produkcióval készülünk az új évadra
2016. május 10.

Bár az idei színházi évad hamarosan zárul, a Thália Színház már a 2016/17-es szezonra készül – ma tartottuk az egyik legkülönlegesebbnek ígérkező nagyszínpadi produkció betekintő próbáját. A sajtó képviselői egy rövid részletet láthattak Karinthy Ferenc: Gellérthegyi álmok című színdarabján alapuló vizuális tánc- és színházi fantáziából. A produkció két műfaj két vezető egyéniségének különleges, formabontó találkozása. Ők Schell Judit, a prózai színház egyik legeredetibb, legsokoldalúbb egyénisége és Finta Gábor, aki Pécs, Rotterdam és a Belga Királyi Balett után a Szegedi Kortárs Balett vezető táncosa volt.

Színház a színházban
2016. április 29.

Igaz csemegének ígérkezik Medveczky Balázs Ecc-pecc kimehetsz című szatirikus vígjátéka, melyet a Thália Színház Mikroszínpadán mutatunk be április 30-án. A produkció a hatalmi játszmák és a színház világába viszi kalandozni a nézőt. „Színház az egész világ...” Még akkor is, ha történetesen a színház új vezetője a „nem kell hozzá érteni, hogy igazgassuk” elv mentén irányít. Karakterének emberi és szakemberi hibái humoros, olykor abszurd szituációkba sodorják őt és az alárendelt színházi szakembereket. Meglepő és mulatságos elképzelése van például arról, hogyan lehet „költséghatékonyan” színre vinni a Rómeó és Júliát.

A nagy kézrablás premier
2016. április 24.
Meglepte nézőinket és nagy sikert aratott szombaton utolsó nagyszínpadi előadásunk, A nagy kézrablás bemutatója! Ilyen visszajelzések érkeztek:

"Nem szokványos előadás. Fergetegesen jól szórakoztam! Négy zseniális alakítás. A "recepciós fazon" a szívembe lopta magát! Elmebeteg darab! :) Csak humorérzékkel megáldott nézőknek ajánlom! :)" 
"Szervét Tibor Angela-monológjan sírva vinnyogtunk a nevetéstől. 2016 kiemelkedő bemutatója! Köszönjük az élményt!"
 
"Nagyon szórakoztató, igazi életteli darab. Tarnatino is megirigyelné!"
 
Ilyen történetbe nem mindennap fut bele az ember - interjú Radnai Márkkal
2016. március 23.

A Budapesti Tavaszi Fesztivál keretében, április 23-án mutatjuk be  az évad utolsó nagyszínpadi produkcióját. Martin McDonagh A nagy kézrablás című darabjában Szervét Tibor, Bán Bálint, Lovas Rozi, Tamási Zoltán és a fekete humor játsszák a főszerepeket. A darab rendezőjével, Radnai Márkkal beszélgettünk.

Korábban is dolgoztál már a szerző egyik munkájával. Melyek egy McDonagh darab legfontosabb ismertetőjegyei?
McDonagh mindig furcsa, sötét, misztikus, film noiros, már-már rémmesébe illő történeteket ír.

Csányi Sándor interjú
2016. február 16.
A 7 óra 7 Csányi Sándorral beszélgetett legújabb bemutatónkról, a Thália Színház művészeti vezetőjeként elért eredményeiről, a Csak színház és más semmi című sorozatról, a filmszínészként őt ért kihívásokról és arról, hogy mint színészt mi izgatja a legjobban a színházban. 

Nemsokára bemutatjátok az itthon jóformán ismeretlen szerző, David Mamet Amerikai bölénycímű darabját Sebestyén Aba rendezésében, amelynek Szervét Tibor és Mózes András mellett te vagy az egyik szereplője. Miről szól ez a darab, és milyen szerepet szántok neki a Thália Színház repertoárjában?